Thursday, February 16, 2012

first card tuk en tunang

Buat bakal suami ku….
Jgn dibimbangkn  tntg cinta ini, kerana ak akn mncintaimu dengan penuh kasih syg, kerana daku percya bhwa Allah itu mnciptakan yg terbaik untukku...puas sudah menjaga hati buat seorang insan yg bergelar suami…
Bakal suamiku,
Tidak kuharapkan kemewahan menghiasi hidupku, yang kuimpikan adalah kesederhanaan dlm hdup, dan keredhaan dari yang Maha Esa...
Bakal Suamiku,
akan ku cuba sedaya upayaku untuk mnjadi isteri yang solehah untukmu, aku akn mnjadi penyejuk matamu, penawar hatimu, mnjadi isterimu, sahabatmu, dan membantumu di setiap permasalahan yang dihadapi olehmu.... aku juga akn mghiburkanmu dikalamu kesunyian, mnghntar kedamaian ke dalam segenap hatimu...... kuharapkn bakal suami ku ini sudi berkongsi segalanya denganku.... smoga kasih sayang kita akn mndapat redha dari Illahi... insyaAllah.....
buat bakal suami ku,
Berakhir sudah pencarian cintaku…jiwa ini tak lagi sepi, hati ini telah ada yang miliki….aku akan menyayangimu…aku akan setia kepadamu..aku akan selalu di sisimu..insyAllah seumur hidup ku.  

No comments:

Post a Comment

mashizaha

Anda mungkin nak baca: